KWVL Clubkampioenschappen

De clubkampioenschappen van 'De Koninklijke' van Loosdrecht was waarschijnlijk mijn laatste evenement van deze zomer. Zelf heb ik nooit op Loosdrecht gezeild, maar ik kan me voorstellen dat het een lastige plas is. Of eigenlijk: dat het lastige plassen zijn. Ik ben er de afgelopen jaren een paar keer geweest, en je weet nooit vooraf op welke plas je precies gaat varen, dus ik weet ook nooit wat ik qua beeld kan verwachten. En dat is dan weer een leuke extra uitdaging.

Ik was voor beide dagen naar Loosdrecht gehaald om de foto's te maken van de wedstrijden, wat sfeer en vooral de opening van de prachtige nieuwe uitbreiding van de sociƫteit met onder andere nieuwe kleedruimtes en een fitness ruimte. Elders in het land werden wedstrijden afgelast, op Loosdrecht kon gelukkig beide dagen worden gevaren (al was het qua wind zaterdagmiddag zo nu en dan op het randje).
Zondag veel regen, zodat het lastig was het materiaal droog te houden. En toch levert dat dan ook wel weer bijzondere beelden op...

Alles is opgeleverd aan de KWVL en staat weer in mijn webshop. Hier even een kleine impressie...